Regulamin Konsultacji
Regulamin świadczenia usług w Przychodni Pro Zdrowie Firma Kamil Kulpa
§ 1.
Użyte w niniejszym regulaminie określenia oznaczają:
- Gabinet dietetyka pod nazwą Pro Zdrowie – dostępny pod adresem internetowym www.wprozdrowie.com.pl prowadzony jest przez Kamil Kulpa prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Kamil Kulpa, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 522319643, REGON 387336639 z siedzibą w Warszawie, Kaliskiego 29/102.
- Pacjent – osoba fizyczna, w tym również osoba małoletnia, korzystająca ze świadczeń zdrowotnych w Pro Zdrowie w ramach Teleporady;
- Regulamin – niniejszy regulamin;
- Specjalista – lekarz udzielający świadczeń zdrowotnych w imieniu i na rzecz Pro Zdrowie;
- Teleporada – porada medyczna udzielona przez specjalistę [skrócona nazwa placówki] za pośrednictwem narzędzi teleinformatycznych, w tym w szczególności połączenia telefonicznego (jedynie na terytorium polski +48), czatu online, połączenia video, komunikatora, w przypadku pacjentów przebywających po za granicami polski stosuje się komunikatory internetowe;
- Umowa – umowa o udzielenie świadczenia zdrowotnego w formie Teleporady;
§ 2.
- Teleporady udzielane są w ramach następujących specjalizacji:
- [Dietetyka]
- [Psychologia]
- [Trenerzy Personalni];
- Teleporada obejmuje udzielenie porady medycznej, w tym w szczególności przeprowadzenie badania podmiotowego, omówienie wyników badań, udzielenie informacji co do przyjmowanych leków, wystawienie
- Teleporady świadczone są odpłatnie, zgodnie z cennikiem stanowiącym załącznik do regulaminu organizacyjnego Pro Zdrowie. Wyciąg z cennika stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
- Warunkiem korzystania z Teleporad jest:
- rejestracja Pacjenta;
- akceptacja postanowień Regulaminu;
- opłacenie usługi.
- W przypadku Pacjentów małoletnich czynności, o których mowa w niniejszym Regulaminie, wykonuje opiekun prawny Pacjenta.
- Udzielenie Teleporady wymaga spełnienia następujących warunków technicznych .
§ 3.
- Rejestracji Pacjenta można dokonać:
- telefonicznie, pod numerem telefonu +48 889 362 998 ;
- poprzez wypełnienie formularza rejestracji na stronie internetowej: [https://prozdrowie.com.pl/].
- W trakcie procesu rejestracji Pacjent zobowiązany jest podać swoje dane osobowe:
- imię i nazwisko;
- numer PESEL;
- adres zamieszkania;
- numer telefonu;
- w przypadku Teleporad za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu online lub połączenia video – adres e-mail;
- w przypadku Pacjenta małoletniego – imię, nazwisko i numer PESEL opiekuna prawnego.
- W trakcie rejestracji Pacjent wskazuje, a w przypadku rejestracji telefonicznej ustala z pracownikiem Pro Zdrowie, datę, godzinę oraz formę Teleporady. Pomyślne zakończenie procesu rejestracji jest równoznaczne z zawarciem Umowy.
- W przypadku, gdy udzielenie Teleporady wymaga dostarczenia przez Pacjenta dodatkowych informacji/dokumentów (np. wyników badań), Pacjent zobowiązany jest przekazać je Specjaliście najpóźniej na 3 godziny przed rozpoczęciem Teleporady. W tym celu Pacjent przesyła konieczną formie dokumentację w formie skanu (w formacie pdf ) na adres mailowy: kontakt@prozdrowie.com.pl. Zaleca się przesłanie dokumentacji w pliku zaszyfrowanym. Przesłane dokumenty dołącza się do dokumentacji medycznej Pacjenta.
§ 4.
- Płatność za Teleporadę następuje przed wykonaniem usługi, w jednej z następujących form płatności:
- przelew bankowy;
- płatność za pośrednictwem
- Przelewu tradycyjnego,
- PayU
- Brak płatności przed rozpoczęciem Teleporady stanowi podstawę do odmowy świadczenia usługi i jest równoznaczne z odstąpieniem przez Pacjenta od Umowy.
§ 5.
- Pacjent ma prawo rezygnacji z Teleporady najpóźniej do 24 godzin przed terminem rozpoczęcia wykonywania usługi. O rezygnacji Pacjent zawiadamia telefonicznie nr tel. +48 889 362 998 lub pocztą elektroniczną na adres kontakt@prozdrowie.com.pl .
- W przypadku rezygnacji z Teleporady po dokonaniu zapłaty za usługę, Pacjentowi przysługuje zwrot wpłaconej kwoty.
- W przypadku przekroczenia terminu zawartego w § 5 pkt. 1 pacjentowi nie przysługuje zwrot kosztów o którym mowa w § 5 pkt. 2 .
- W przypadku, gdy udzielenie Teleporady w pierwotnie ustalonym terminie jest niemożliwe, Pro Zdrowie niezwłocznie informuje o tym Pacjenta ustalając z nim nowy termin wykonania usługi. W takim przypadku Pacjentowi przysługuje również prawo odstąpienia od Umowy i żądania zwrotu wpłaconej kwoty.
- Zwrot kosztów za diety przysługuje do momentu, w którym dietetyk nie przystąpił do układani Diety.
- Pacjent ma prawo do jednokrotnego przełożenia terminu wizyty. W przypadku rezygnacji z przełożonej wizyty pacjentowi nie przysługuje zwrot kosztów wizyty oraz możliwość ponownego przełożenia wizyty.
§ 6.
- Teleporada jest udzielana w terminie oraz formie ustalonej zgodnie z § 3 ust. 3. Zmiana terminu lub formy udzielenia Teleporady możliwa jest do momentu rozpoczęcia świadczenia usługi w pierwotnie ustalonym terminie, z zastrzeżeniem § 5 ust. 3. Zmiany należy dokonać w jeden ze sposobów skazanych w § 3 ust. 1.
- W celu wykonania usługi, wyznaczony Specjalista kontaktuje się z Pacjentem w ustalonej formie. Trzykrotne niepodjęcie kontaktu przez Pacjenta jest równoznaczne z odstąpieniem przez Pacjenta od Umowy.
- Specjalista weryfikuje tożsamość Pacjenta na podstawie danych, o których mowa w § 3 ust. 2, przekazanych przez Pacjenta w trakcie rejestracji.
- Czas trwania Teleporady wynosi do 45 minut. W uzasadnionych przypadkach Specjalista może przedłużyć czas jej trwania.
- Pacjent zobowiązany jest do nieużywania zwrotów niecenzuralnych, naruszających dobra osobiste innych osób, naruszających przepisy prawa powszechnie obowiązującego. Naruszenie powyższego obowiązku stanowi podstawę odmowy udzielenia Teleporady lub zaprzestania dalszego jej udzielania.
- Pro Zdrowie nie ponosi odpowiedzialności za prawdziwość danych i informacji przekazanych przez pacjenta.
- W przypadku Pacjentów małoletnich, w trakcie udzielania Teleporady obowiązkowa jest obecność opiekuna prawnego Pacjenta.
- Za zgodą Pacjenta, Teleporada może być rejestrowana. W takim przypadku zapis Teleporady dołącza się do dokumentacji medycznej Pacjenta na nośniku elektronicznym.
- Prawa własności intelektualnych dotyczące diet, oraz zaleceń pozostają po stronie Pro Zdrowie.
- Pacjenci nie mogą wykorzystywać diet do celów komercyjnych.
- Pacjenci nie mogą rozprzestrzeniać diet oraz materiałów powstałych na potrzeby wizyty w środkach masowego przekazu, Internecie, publikacjach oraz materiałach drukowanych w tym książkach, gazetach, poradnikach.
§ 7.
- Pacjentowi przysługuje prawo złożenia reklamacji. Reklamację należy złożyć w formie pisemnej na adres poczty elektronicznej kontakt@prozdrowie.com.pl lub za pomocą formularza dostępnego na stronie.
- Reklamację rozpoznaje się w terminie 7 dni od dnia jej wpłynięcia.
§ 8.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie, zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.01.2021.